سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه تهران

علل گرفتگی لوله فاضلاب

شایع ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان های تهران و دیگر شهرها موارد زیر می باشد:

 

دستمال کاغذی و نوار بهداشتی

یکی از بیشترین اتفاقاتی که سبب گرفتگی لوله فاضلاب منازل می شود، افتادن یا انداختن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی در توالت می باشد که نیاز به خدمات تخلیه چاه دارد.

این گرفتگی معمولا در توالت های فرنگی و بعضا در توالت های ایرانی رخ می دهد. دلیل اصلی این اتفاق بیشتر به این خاطر است که مهمانان هنگام استفاده از سرویس بهداشتی به دلیل نبود سطل زباله یا احساس شرم، دستمال استفاده شده و نوار بهداشتی خود را درون کاسه می اندازند تا کسی نبیند. غافل از اینکه با انجام چنین عملی کلی خرج بر دوش صاحب خانه می گذارند.

همین مسئله در ابتدا باعث تخلیه کند آب می شود که نهایتا پس از چند ساعت شما را وادار به استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می نماید.

 

ظروف روغنی و روغن

از جمله کارهای روز مره خانم ها شستن ظروف درون سینک ظرف شویی است. ظروف غذا معمولا دارای روغن می باشد و ریختن آن درون ظرفشویی، در دراز مدت سبب کیپ شدن لوله و گرفتگی شدید می گردد. به همین دلیل بیشترین خدمات لوله بازکنی تهران برای آشپزخانه صورت می گیرد.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، سعی کنید به هیچ وجه روغن پس مانده غذاها را داخل سینک خالی نکنید.

 

تفاله چای و قهوه

چای و قهوه از نوشیدنی های مورد علاقه همه مردم می باشد. پس از دم کردن چای و قهوه معمولا بیشتر خانم ها تفاله آنها را درون سینک ظرفشویی میریزند و همین امر سبب گرفتگی لوله فاضلاب می شود.

 

پس مانده غذا و میوه جات

معمولا پس از خوردن غذا و میوه در خانه ها، احتمال اینکه هنگام شستن ظروف پس ماند غذا و میوه وارد لوله فاضلاب شود وجود دارد. این مورد هم مانند موارد دیگر جزء شایعترین علل گرفتگی لوله فاضلاب منازل می باشد.

 

برای جلوگیری از ورود اشیاء ریز به داخل لوله سینک ظرفشویی حتما از توری های مخصوص سینک استفاده کنید.

بهترین زمان برای استفاده از خدمات لوله بازکنی

1- هرگاه هنگام شستشو بوی ناخوشایند فاضلاب را احساس کردید، لوله ظرفشویی شما پر از چربی شده و رسوب جداره های آن را فرا گرفته است. این علامتی برای گرفتگی لوله در روزهای آتی خواهد بود، و اگر قبل از آن از لوله بازکنی استفاده کنید، هزینه کمی پرداخت خواهید کرد اما اگر گرفتگی رخ دهد و مشکل پیچیده شود مطمئنا هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید.

 

2- تخلیه کند آب در توالت به ویژه توالت فرنگی و سینک ظرفشویی هنگام شستشوی ظروف

 

3- استشمام بوی بد در حمام و توالت که دلیل اصلی آن خراب شدن سیفون می باشد. اما امکان دارد مشکل از لوله های فاضلاب هم باشد که حتما باید بررسی شوند.

 

http://www.webestools.com/profile-126048.html
http://journals.sbmu.ac.ir/en-me/comment/view/23952/16255/103935
https://study.mdanderson.org/eportfolios/8267/Home/khadamatino
https://canvas.instructure.com/eportfolios/92235/Home/khadamatino
https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/615/Pgina_inicial/serviceloole
https://learning.cmu.edu/eportfolios/2390/Home/plumbing_services

 

منبع: https://serviceloole.ir